Kevätkokous & saunailta 7.-8.8.2020

Varsinainen kevätkokous jouduttiin koronatilanteen vuoksi perumaan. Ammattiosaston hallitus on omassa kokouksessaan käsitellyt vuosikertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2019, jotta nämä saatiin eteenpäin liittoon. Sääntömääräiset asiat on kuitenkin käytävä myös jäsenien kanssa läpi, joten pidämme näin jälkikäteen kokouksen.

Aika: Perjantai 7.8.2020 klo 18
Paikka: Leirikuja 30, Hiekkasärkät Kalajoki

Kokouksen jälkeen ammattiosasto tarjoaa ruokailun ja iltaa jatketaan saunoen ja yhdessä aikaa viettäen!

Lauantaina 8.8.2020 jatketaan virkistysviikonloppua rääppijäisillä sekä sauna tietenkin kuumenee jälleen!

Sitovat ilmoittautumiset 31.7.2020 mennessä alla olevan lomakkeen kautta, työpaikkasi yhdysjäsenelle tai suoraan Katariinalle (puh. 0400-458939) tekstiviestillä tai Whatsapp-viestillä. Kerro ilmoittautuessa osallistutko vain toisena päivänä vai koko viikonlopuksi sekä mahdollisesta erityisruokavaliosta ja yöpymisen tarpeesta (mökillä voi olla yötä).

Tervetuloa!

P.S. Viikonloppu järjestetään pienellä varauksella. Mikäli koronatilanne pahenee, viikonloppu perutaan. Kokoontumisrajoitus on 50 henkilöä, ja se huomioidaan osallistujien määrässä.