Syyskokous & pikkujouluruokailu 22.11.2019

Sääntömääräinen syyskokous pidetään pe 22.11.2019 klo 18 Safari-talolla Hiekkasärkillä. Kokouksen lopuksi jouluruokailu!

Kokouksessa esillä sääntömääräiset asiat (hallituksen valinta, talousarvio ja toimintasuunnitelma vuodelle 2020) sekä ajankohtaiset asiat ammattiosastomme toiminnassa. Lisäksi kokouksessa käsitellään liittokokous- ja liittohallitusvaaleihin liittyvät asiat (ehdokasasettelu, vaalipiirikokoukseen osallistujat ym). Kokouksen lopuksi jouluruokailu, jonka ammattiosasto tarjoaa!

Ilmoittaudu kokoukseen viimeistään 8.11. alla olevan lomakkeen kautta, työpaikkasi yhdysjäsenelle tai suoraan Katariinalle (p. 0400-458939).

Tervetuloa!

P.S. Raahen ammattiosasto tekee ostosmatkan Kauppakeskus Tuuriin la 30.11. Jos haluat osallistua matkalle, osallistu siihen suoraan Raahen ammattiosaston sivujen kautta (https://ao214.superliitto.fi/toiminta/ajankohtaista/jouluostoksille-tuuriin-30.11.2019). Reissu maksaa 22 euroa, josta Kalajoen ammattiosasto maksaa sinulle 7 euroa takaisin.